Про «Радiсть»

Віртуальний тур. Класи профорієнтації.

Про «Радість»

Перший етап проекту (навчання) реалізовано спільно зі Спеціалізованою школою-інтернатом №26 (м. Київ). Під науковим супроводом Національного Інституту Спеціальної Педагогіки було реалізовано експеримент «Перспектива 213: Інтеграція дітей із  синдромом Дауна в освітнє середовище».

Новітні методики та навчальні програми розроблялися та впроваджувалися у трьох класах починаючи з 2011 року. Ці три класи носять назву «Радість», в них навчається більше двадцяти учнів з різним спектром проблем розвитку від затримки психологічного розвитку до синдрому Дауна. В кожному класі навчається не більше 4х дітей з СД.

При навчанні дітей спеціалісти проекту намагалися віднайти, адаптувати та випробувати на практиці широкий спектр методик, ідей, матеріалів. Найбільш корисними та ефективними виявилися методика ТАН-Содерберг, Нумікон, методика Зайцевої, використання піктограм. Однак жодна з цих методик не могла б забезпечити бажаного результату, якби робота фахівців не була б побудована на підвалинах системності, практичності та комплексності.

Науковим керівником роботи експерименту є Заступник директора з науково-експериментальної роботи, кандидат психологічних наук Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України Макарчук Наталія Олексіївна.

радість 1

радысть 2

радысть 3

02224 Київ
бул. Перова, 1
E-mail: info@perspeсtiva.com.ua